søndag den 30. januar 2011

Skyld og skam


Skyld og skam
Der er et sted hos mig som volder mægtige store problemer - det er mit 6. hus hvori min mor befinder sig.
Skyttens energi - på den ene side er jeg et menneske for hvem retfærdighed betyder rigtig meget - og på den anden side - vil jeg ikke gøre ondt på andre mennesker..... vil ikke straffe dem osv.
Grunden er den at jeg selv kan føle så umådeligt skyld og skamfuld - og deri er mit fødselstrauma placeret.......
Hele mit liv har jeg balanceret på en lige linje - uden at turde træde ved siden af - fordi jeg derved kom til at gøre ondt på andre eller mig selv........ og jeg skal sandelig love for at jeg denne gang har fået smagt det hele.................... Det er nok det der bla gør livet så forbandet svært !!!
I nat vågnede jeg således med mareridt og klart stod det for mig hvori de største problemer ligger !!
Sveden haglede af panden og og jeg hyperventilerede - derfor vågnede jeg...... IDag har jeg så efter natten forbandet ondt i brystkassen...............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar