lørdag den 29. januar 2011

Når Levi kæmper for en palæstinenser

http://www.youtube.com/62hjl#p/c/FD2A07E5EBD973C9/3/8hOwLap5Je8
















På mig virker eneagrammet sådan som en 9 er med kun en vinge nr.8 jeg ser de andres fejl tilgiver dem påtager mig frontkæmperens identitet og bevæger mig fremad som hjælper når ikke ret langt fordi jeg mangler energien - kastes over og mister troen og modet og forvandles til en skeptiker - og her opstår så et helvede...........


Engang imellem er det ikke altid godt at kæmpe mod uretfærdighed og kaos med sin egen identitet.

Engang imellem er det sådan at andre måske er bedre til at være dem der kæmper.

Ønsket og elsket for mig er det stadig det samme - men for andre er det ikke sammenlignelig - leavinge omskrevet kunne det lyde le a vinge. Vi er jo nogen der fødes lidt underlige deforme...

Vi kommer handlingslammede til verden med en vinge. Min faldt ud til frontkæmper siden - den anden havde jeg snildt parkeret i en kasse under sengen - her lå de få stykker legetøj der var.... og det var ikke så mange. For der var andre ting der skulle satses på nemlig fast ejendom.

Næsten alt legetøjet blev gemt til min datter - tror ikke der manglede ret meget. - enkelte ting er selvfølgelig forsvundet - men husker da bla. komfuret - med sprit terningen i - der kunne koges mad på til dukkerne og bamserne - og så selvfølgelig snehvide - som ikke var defekt - en lille puddelhund der kunne dreje hovedet - den har jeg vist ikke mere - den gik der møl i. - den var faktisk til små børn - men jeg elskede at trække den op, når jeg gik på udstillingen i firmaet - og den jul vidste alle hvad jeg skulle ha - også selvom der ikke var noget jeg ønskede mig....

Jeg har vel mest af alt ønsket mig ro og fred som den fredselsker jeg nu engang var ......


Når en fredselsker bliver konfronteret med de ting som ikke er i omgivelserne så giver det tåget slør og ufred indeni - de vil hvis de kan bruge vingen til at skabe det mere perfekt gøre det eller springe videre og bruge benene evt en lille finger som hjælper.... og sådan er vi jo mange forskellige mennesker med mange forskellige sider.



Idag kappes de sidste bånd til mingler på min fb - de behøver ikke vide mere...... Marianne fåret det tilbud jeg havde til hende...


Ligeledes er der en læge der her ved noget om de fysiske tegn der viste sig på min krop - så der er nogen der så at der er mere mellem himmel og jord - og de rette ejermænd vil så måske kunne indgå et samarbejde der - men det bliver så dem selv der tager den kontakt tror jeg.....


Desuden er jég også overbevist om at min sjæl den ser mere på afstand og forstår mere når den ikke er jordisk længere. Og nej jeg tror ikke på en gud... men tror på en masse stjerner og et uendeligt univers. Nøjagtig som jeg tror at der er mennesker der bør vaske eller skifte deres mobiler ud lidt oftere så ikke så mange mennesker kommer i klemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar