lørdag den 29. januar 2011

Dagens omtublende fakta


Som om at dette skulle være noget at være stolt af - ikke for mig da - jeg ser fint sammenhængen - men helt ærlig bare skiltet og navnet er lige en tand for meget.
Idag blev jeg fyret - og det gjorde mig rigtig trist - og totalt opgivende overfor fremtiden - ved snart ikke hvad der skal ske og ser faktisk kun en løsning på problemet - skal lige ha undersøgt om man kan indsætte en økonomisk værge for sine børn stadig ...... for jeg orker ikke dette liv mere.

4 kommentarer:

  1. Da jeg i sin tid kom tilbage efter endt orlov - da fik mine kollegaer at vide at de skulle bemærke mit smil !

    Og da jeg blev indlagt var der en klokke som havde ringet for min leder og han kontaktede mig pr telefon.

    Den dag havde jeg lige skrevet i en gruppe og var smidt ud derfra... og det hele drejede sig meget bebrejdende om den dag - hvad jeg dog havde gjort ? Men helt ærlig jeg havde intet gjort !

    Det eneste jeg nogensinde har gjort var at komme frem og være en ny profil og gået derfra når jeg følte at der opstod chikane enten direkte eller mærket at der var optræk til noget.

    Derfor ved jeg at noget har været galt - ligegyldigt hvad psykologen så end siger - ved jeg at der er nogen efter mig....

    SvarSlet
  2. Igår aftes da jeg efter modtagelsen af brevet med opstigelsen gik lidt og græd - da gik jeg ind til personalet og sagde - at de nok kunne forstå at jeg var nødt til at skulle ud og pakke sammen og hente den hjælp jeg skal ha ude - mit hjem skal gøres klar og ejendomsmægleren skal hidkaldes - så skidtet kan blive solgt ........ og far spurgte - men hvor søren vil du bo ? jamen det er jo intet problem - for jeg kan sagtens bo i en jordhule - eller i mit telt - når sommeren kommer.... til den tid ved jeg måske også mere .... Men tanken om kattekillingen der åbenbart slet aldrig bliver hel igen - og min mor - min datter job og hele skelettet der rasler - det er ikke rart... så derfor ser jeg ikke anden udvej end det....

    Ret symbolsk var det en kattekilling hentet på jobcentret - der åbenbart var født med hjertefejl to defekter den ene modarbejdede den anden.
    En hjerteklap og et sivende hul i den anden side.... mao - var der sikkert mere end en på spil igen.

    Min datters veninde havde også lige modtaget den sms som var sendt fra sig selv..... skrevet stod FATMED altså satanisme.

    En profil omtalte samme dag disse smser på 24 timer.... OG jeg fik besked på at glemme min vrede - men vred har jeg da aldrig været .....

    Jeg bliver enten trist eller rædselsslagene....

    SvarSlet
  3. Helt ærlig mon ikke de fleste ville føle at alt dette fylder alt for meget..... ?

    For mig fylder det en del - og bare tanken om hvad som faktisk var under opsejling og om hvordan jeg kunne redde alle i tørskoede i land incl. mig selv....... se det var og blev for meget !!!!!

    SvarSlet
  4. Ved ikke helt hvordan det hele skal opfattes - det afhænger jo af hvilke briller jeg tager på - jeg kan se på det positivt eller negativt. Men uanset hvordan jeg griber det an så bliver det ikke anderledes.

    Jeg var faktisk den fødte optimist - men et eller andet fik mig bare til ikke at se så lyst på det hele.

    Måske det er rutcheturen ned jeg ikke rigtig bryder mig om.... Jeg ved det ikke - men tror da vi alle fødes med en trang og et ønske om at kunne klare os selv. Jeg har da denne trang - men lige i øjeblikket så er der ikke så meget der taler for det.

    Havde jeg nu været et menneske der bare gik rundt og jokkede på mennesker eller ønskede at skade dem - er det ikke sikkert at jeg følte det samme nu.... Men det gør jeg altså ikke.

    IDag fik jeg så fat i Advokaten - og et eller andet sted føles det rart... Fagforeningen kommer mandag og socialrådgiveren kommer imorgen...

    Måske alt løser sig !!! Åh det er mit største ønske...... at vi alle kan komme tørskoede i land..... også lille mille - men det sidste er nok bare et uopnåeligt ønske.

    SvarSlet