fredag den 28. januar 2011

En åben men også en lukket bog.

Nu er det ikke alt der sådan kan og skal fortælles.......... og rigtig meget forstår jeg heller ikke måske jeg ikke vil forstå.

Men et eller andet sted er der ting som måske ikke er så godt....

Den anden dag hvor jeg gik rundt med mit klartsyn - fik jeg ligeledes hyletoner for ørene - og jeg gik og skiftede mellem cirkelblomst og trylleblomst - og ingen af dem var vel dybest set det jeg havde tænkt overhovedet - som jeg skrev engang havde jeg hellere været så meget andet.

Og mens jeg endnu var grøn på nettet - der var der en periode hvor jeg hed rosenlund - en rigtig pæn profil der skrev meget pænt med mennesker - og fandt en masse søde mennesker - et navn jeg på ingen måde har svinet til....

Jeg så så da jeg var inde på mingler at rosenlund har skiftet navn - men det behøvede hun altså ikke hun behøver ikke være flov over sit navn - jeg synes det er smukt - og fra min side er det slet ikke blevet svinet til... tværtimod - der er kun skrevet om æstetiske ting fra den profil.

Himmel hav natur og blomster - alt det skønne der bla. kan ses på læsø.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar