søndag den 6. februar 2011

Dagen idag

http://www.youtube.com/watch?v=5xv5t70u-ZI&NR=1

En blandet dag et smut hjemme med ledsager - for at gøre de sidste anstrengelser til vurderingen imorgen.

Ellers en dag med mange tanker om det der sådan lige mærkes og hvor det mærkes......... udover at jeg stadig føler mig forfulgt og derfor ikke sådan hverken gider kigge det ene eller andet sted hen - imorgen tager jeg lige et backup og så er det vist det....

Men følelserne er sørme blandet......... Tror de fleste kunne le af at få en hentydning til rynker - og rynkecreme hvis ikke det lige var sådan at alt for mig har en årsag - og Ja den virker sgu igen - den strammer huden op - nu har jeg brugt den igen og mange af de små rynker forsvinder - og faktisk er det dem der skal væk.... det er nemlig i dem de værste gener kommer - hvis mors hudsygdom bryder ud hos mig også - Bedste havde den med garanti også.

Vejret er ligeledes til at smile af hvis ikke det lige var sådan at det faktisk er noget der gør forbandet ondt ......... Gadvide hvor mange der føler det umoralsk at le af mennesker der har ondt ???? Dem der ler tror jeg godt jeg kunne tænke mig at de rammes af en 14 dages migræne...
Der er mange ting vi selv kan gøre - og jeg gør det hele når jeg er hjemme - men kan jo ikke her... ligeledes kan jeg heller ikke komme til ultralyd på sener og muskler...

Engang imellem ville jeg ønske at jeg drømte om de ting der plager mig - så jeg kunne arbejde modsat i mine drømme - fx konfrontere mig med uhyret eller andet - da det ville gøre det nemmere om dagen....

Men ikke at vide hvordan et monster ser ud - er ikke rart !

Da psykologen på forældreevnen sagde at jeg havde lidt i min barndom - kunne jeg ikke la være med at spørge hvor hun havde det fra - om hun havde læst det - for se ......... vi led aldrig mor skjulte det vi ikke skulle se og senere pinte det hende meget - det var dengang hun begyndte på psykologíen da hun pludselig indså at vi måske havde haft bedst af at kende sandheden.

Jeg er så så heldig at jeg kan tåle såvel rødvin som acetylsalcyl - det kan mor ikke.... derfor tager jeg nu kordimagnyler hver nat for smerter i benene som jeg så også har fået ved denne medicin...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar