torsdag den 10. februar 2011

bare til tanken





Her er der en masse udskrevet idag - efter længere tids isolation pga roskilde syge. En rigtig grim og langvarrig affære for nogle - hos mig var det knap så langt men ubehageligt at kaste op fryse og længes efter sin egen seng og dyne.
Idag var det så en glæde at se hvor glade de var i Kairo - men en stemme blandede sig i mit indre - for hvad hvis de ikke kan enes om den vej de skal tage - se så bliver alt ting meget mere vanskeligt.
Jeg er sikkert heller ikke altid enige med andre om hvad vej der skal betrædes - og måske handler jeg ikke altid med hjernen - men handler altid med følelserne - og har et menneske mere end en gang jokket på en anden - og endnu ikke har trådt frem og vedkendt sig sin fejl - hvis de da er dem fejlen bevidst - så glemmer jeg dem ikke for det.
Uretfærdighed er noget jeg ikke tåler - uanset om det så er uretfærdighed af forsmåethed eller frygten for at miste sin anerkendelse.
Nå men jeg har ellers haft en meget bedre dag - og vil nu hvile lidt og tænke fremad mod forhåbentlige lyserere tider - men stadig tænke meget på de grænser og den personlighedsforandring som er kommet ud af det jeg oplevede.
Det kan være svært at leve med det menneske jeg nu engang blev........... Der er så mange ting der skal betragtes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar