mandag den 31. januar 2011

Det er tid til en pause på ubestemt tid.

De næste dage vil jeg dvæle lidt i andre ting.....

Folk skulle jo nødig være flove over at kende mig eller frygte at møde mig... for faktisk er jeg bare et helt stille og fredeligt menneske der bare ønsker at tingene snart falder i hak...


Det sker forhåbentlig når jeg får lukket den facebookside ned........ så er jeg sikkert mere anonym igen og måske der bliver mere fred i verden.........


Da jeg var nede at ryge faldt en tung sten fra mit hjerte - for den sidste samtale jeg havde med Viller i telefonen - der sad jeg og læste systemisk tænkning - og Viller sagde flg. Drop det systemiske tænkning........ og siden tænkte jeg meget over det han sagde og har sagt - for dybest set har systemisk tænkning aldrig været hverken ham eller mig.

Når jeg tager afstand fra den systemiske tænkning gør jeg det ud fra min viden omkring hjerner - og hvordan vi faktisk er indrettet - de eneste centre der ikke sådan lige lader sig flytte er synet og hørelsen - men de kan jo så også bevises.

Da min mor i sin tid fik en blodprop i hjernen skulle hun efter "bøgerne" ikke kunne tale - men mor talte fint nok - hun gik bare ikke så godt..... og se det var en gåde for scanningsfolkene...

Dengang kan jeg huske at jeg sagde hvad skal vi overhovedet med de apperater ?

Er det ikke nok at se at der er noget som ikke er som det var før.


Som morfar sagde - det er ikke så slemt at være dum - men det er sgu ikke rart at være dum og vide at man er dum........

måske det var blandingen mellem en fra Djursland og en fra Sjælland der var så genial at kunne sige sådan...........

2 kommentarer:

  1. Nå men det blev så til en gang roskildesyge - og et besøg af en sagsbehandler - som kunne meddele at netværksfamilien ikke var ok. De havde deres egen plejefamilie i kommunen....

    I aftes blev jeg således meget vred - og Lægen blev hidkaldt - og jeg fortalte at det medicin jeg får altså ikke er ok..... Jeg bliver sgu vred- overlægen kommer først hjem den 17 og jeg håber ikke at dosisen skal forøges.

    En af sygeplejerskerne sagde at dosisen skulle øges - og det gjorde mig lidt nervøs - og jeg sagde - ja så kan i sørme ligeså godt overfører mig til den lukkede. Lægen sagde så at det ikke var sygeplejersken der skulle bestemme det - men derimod læger der bestemte hvad medicin og hvor meget der skulle til.... Åbenbart har sygeplejerskerne haft alt for meget at skulle ha sagt tidligere.

    Mht til min nye mobil - så er den kommet - men jeg har trods det jeg altid har været glad for mit mobilselskab - helt andre planer........

    SvarSlet
  2. Det undre mig meget og gjorde det ligeledes da jeg i sin tid åbnede min gmail - at jeg ikke kunne åbne en gmail i mit eget navn - når jeg forsøgte var stod der at det kun var tegnene fra a z og 0 - 9 der var tilladte - prøvede igen idag.... og jeg undre mig stadig ????
    Mon det er muligt at slette sin gmail - tja så hopper denne side ud i intetheden - men det gør så heller ikke så meget...

    SvarSlet