onsdag den 26. januar 2011

mmmm

En skøn sag fundet i en genbrugsbutik
Flyet lander fra kastrup om få minutter - det er lige fløjet ind fra øst.
røgen fra skorstene er idag direkte vest men solen skinner og det er dejligt. Ellers kan jeg se en enkelt vindmølle og dlg siloen - to kraner - en gul og en rød. Tankerne går straks i alarm til et syn jeg så engang....

http://www.youtube.com/watch?v=wPcktGnsRBA&feature=related

Dagen idag nå men det gør nu ikke noget at kunne starte dagen med et lille smil

http://www.nordjyskeugeaviser.dk/VisArtikle/tabid/53/Default.aspx?AID=60149563

Men samtidig kan teksten alligevel godt skræmme lidt....... og her tænker jeg på ..... hvad vinden blæser rundt med ???? Blæser den rundt med billeder ???? - noget tyder på at nogen billeder er båret rundt....................

FØJ pyt med mig - men fandeme ikke morsomt for andre............

Mit flæsk er faktisk nøjagtigt ligeså sejt som en gamle harsk okse........ bare ikke når det drejer sig om andre - for søren da hvor hader jeg at gøre ondt på andre mennesker.

Kattene dem elsker jeg højest når de ikke længere fanger musene og fuglene osv ........ for det er så synd for alle de små. Det er jo mit problem at jeg ikke kan li rotter og mus - men alt det har en forklaring - og den kender jeg og ved hvordan de er opstået. Bare det at kende til hvor det hele kommer fra og hvor det har sat sig - det giver jo ro meget ro i min sjæl.

Men på den anden side kan jeg godt mærke at Invega og det er så også en meget lille dosis..... som jeg får - det giver mere ro end uden.... faktisk kunne jeg sagtens leve med at tage den hver dag da jeg ikke har bivirkninger af den.... og Vægten den faldt alligevel ikke ret meget på maden her uden medicin.
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar