onsdag den 11. august 2010

veteraner

Når man har siddet her på denne side af flere omgange - kan man vel godt tillade sig at sammenligne sig selv med en veteran -

Nu er det nok de færreste der drømmer om en veteranbil om morgenen hvor vækkeuret er lidt bagud...


Men hvis man nu var en vetaranbil hvad for en var det så ????


Det måtte helt klart være en af dem som var til da jeg var barn....... gik lidt på jagt efter gamle vetaranbiler....

Her er så mine bedste bud på vetaranbiler.......

Men hvilke tillægsord kan der så puttes på dem ?










Da jeg var barn boede der en ældre mand på vores vej han havde en sådan bil - Jeg ved ikke om det var manden eller om det var bilen der skabte en vis uhygge - men en ting er sikkert det er ikke en af mine foretrukne - derimod er jeg vild med såvel morris mascoten som boblen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar